Een iPad ontplofte in de Apple Store in Amsterdam, en dat is niet de eerste keer

Boem! Daar ging een iPad in de Apple Store in Amsterdam, helemaal naar de Filistijnen. Drie medewerkers kregen hierdoor last van hun luchtwegen. De winkel is direct ontruimd.

Batterijen Apple

De oorzaak was waarschijnlijk een lekkende batterij die oververhit raakte. Het was geen typische ontploffing met rook en vuur. De iPad is meteen…


Lees het volledige bericht »


Plaats een reactie

Gerelateerde externe berichten voor:Een iPad ontplofte in de Apple Store in Amsterdam, en dat is niet de eerste keer