Half februari lanceerde Achmea de Trendwords Challenge 2016, een ludieke zoektocht naar vooruitdenkers. In de snel digitaliserende wereld waarin wij ons op dit moment allemaal bevinden, is het voor bedrijven essentieel om altijd drie stappen vooruit denken. Dus zij met een toekomstvisie, de voorspellers van trends, kunnen binnen een organisatie…
Lees het volledige bericht »
Half februari lanceerde Achmea de Trendwords Challenge 2016, een ludieke zoektocht naar vooruitdenkers. In de snel digitaliserende wereld waarin wij ons op dit moment allemaal bevinden, is het voor bedrijven essentieel om altijd drie stappen vooruit denken. Dus zij met een toekomstvisie, de voorspellers van trends, kunnen binnen een organisatie…
Lees het volledige bericht »
Half februari lanceerde Achmea de Trendwords Challenge 2016, een ludieke zoektocht naar vooruitdenkers. In de snel digitaliserende wereld waarin wij ons op dit moment allemaal bevinden, is het voor bedrijven essentieel om altijd drie stappen vooruit denken. Dus zij met een toekomstvisie, de voorspellers van trends, kunnen binnen een organisatie…
Lees het volledige bericht »
Half februari lanceerde Achmea de Trendwords Challenge 2016, een ludieke zoektocht naar vooruitdenkers. In de snel digitaliserende wereld waarin wij ons op dit moment allemaal bevinden, is het voor bedrijven essentieel om altijd drie stappen vooruit denken. Dus zij met een toekomstvisie, de voorspellers van trends, kunnen binnen een organisatie…
Lees het volledige bericht »
Half februari lanceerde Achmea de Trendwords Challenge 2016, een ludieke zoektocht naar vooruitdenkers. In de snel digitaliserende wereld waarin wij ons op dit moment allemaal bevinden, is het voor bedrijven essentieel om altijd drie stappen vooruit denken. Dus zij met een toekomstvisie, de voorspellers van trends, kunnen binnen een organisatie…
Lees het volledige bericht »
Gerelateerde externe berichten voor:Achmea Trendwords Challenge 2016, de winnaars