De totale Nederlandse programmatic trading markt is vorig jaar met 30% gegroeid naar een omzet van 187 miljoen euro. Een resultaat dat niet was behaald zonder de inzet van video en rich media. Beiden zagen in 2015 hun omzet meer dan verdubbelen. Gezamenlijk zijn ze nu goed voor 23% van de totale omzet…
Lees het volledige bericht »
De totale Nederlandse programmatic trading markt is vorig jaar met 30% gegroeid naar een omzet van 187 miljoen euro. Een resultaat dat niet was behaald zonder de inzet van video en rich media. Beiden zagen in 2015 hun omzet meer dan verdubbelen. Gezamenlijk zijn ze nu goed voor 23% van de totale omzet…
Lees het volledige bericht »
De totale Nederlandse programmatic trading markt is vorig jaar met 30% gegroeid naar een omzet van 187 miljoen euro. Een resultaat dat niet was behaald zonder de inzet van video en rich media. Beiden zagen in 2015 hun omzet meer dan verdubbelen. Gezamenlijk zijn ze nu goed voor 23% van de totale omzet…
Lees het volledige bericht »
De totale Nederlandse programmatic trading markt is vorig jaar met 30% gegroeid naar een omzet van 187 miljoen euro. Een resultaat dat niet was behaald zonder de inzet van video en rich media. Beiden zagen in 2015 hun omzet meer dan verdubbelen. Gezamenlijk zijn ze nu goed voor 23% van de totale omzet…
Lees het volledige bericht »
De totale Nederlandse programmatic trading markt is vorig jaar met 30% gegroeid naar een omzet van 187 miljoen euro. Een resultaat dat niet was behaald zonder de inzet van video en rich media. Beiden zagen in 2015 hun omzet meer dan verdubbelen. Gezamenlijk zijn ze nu goed voor 23% van de totale omzet…
Lees het volledige bericht »
Gerelateerde externe berichten voor:Programmatic trading groeide in 2015 met 30%