​Agile marketing en data: wat doen we ermee?

Agile Marketing is hot! De tijd dat marketeers, communicatiespecialisten en reclamebureaus puur op ‘fingerspitzengefühl’ maanden bezig waren om in één keer een grote campagne te lanceren, is voorbij. Steeds meer marketingteams beseffen dat de rijkdom van data, de steeds bredere toepassing van digitale media en het snel veranderende gedrag bij klanten, vragen om…


Lees het volledige bericht »


Plaats een reactie

​Agile marketing en data: wat doen we ermee?

Agile Marketing is hot! De tijd dat marketeers, communicatiespecialisten en reclamebureaus puur op ‘fingerspitzengefühl’ maanden bezig waren om in één keer een grote campagne te lanceren, is voorbij. Steeds meer marketingteams beseffen dat de rijkdom van data, de steeds bredere toepassing van digitale media en het snel veranderende gedrag bij klanten, vragen om…


Lees het volledige bericht »


Plaats een reactie

​Agile marketing en data: wat doen we ermee?

Agile Marketing is hot! De tijd dat marketeers, communicatiespecialisten en reclamebureaus puur op ‘fingerspitzengefühl’ maanden bezig waren om in één keer een grote campagne te lanceren, is voorbij. Steeds meer marketingteams beseffen dat de rijkdom van data, de steeds bredere toepassing van digitale media en het snel veranderende gedrag bij klanten, vragen om…


Lees het volledige bericht »


Plaats een reactie

Gerelateerde externe berichten voor:​Agile marketing en data: wat doen we ermee?